underbar dag

Idag har vi hunnit med en hel del. Direkt efter frukosten åkte vi till våra vänner för att hämta en overall till Daniel och lämna en något försenad födelsedagspresent till vår kompis. Väl på plats blev det en snabb fika för oss vuxna och en lekstund för barnen. Eftersom Julia har sina danslektioner kl 12 hade vi inte så mycket tid.

I danskolan var det maskerad idag. Min underbara syster följde med och tog några bilder så jag kunde filma en stund. Har även tagit ett par bilder själv.




hungriga efter dansen

Efter danslektionen kom Kostya och Daniel och hämtade oss för att åka och shoppa lite i barkaby outlet. Min syster följde med oss. Tyvärr så hade butiken jag ville till stängt. De sålde skor och hade väldigt många fina barnskor bl a kavat som jag gillar så mycket. Dock så behövde Julia nya vinterskor akut då det har blivit nåt hål i hennes så hennes strumbyxor är ofta blöta, så vi hittade ett par på timberland. Blev även en hel del annan shopping både det vi behövde och lite spontanköp.


Bra att ha sin syster med när man shoppar. Daniel hängde på henne
tiden och Julia ville vara med henne också

På vägen hem var båda barnen trötta och somnade


Hemma blev det middag för hela familjen och kort lekstund innan det var baddags för barnen. Så länge Daniel badade hittade Juliasina baddräkter. Satte på sig en och så fick dockan en också. Sen kom hon ner och sa att den som dockan hade kan Daniel få nu. Snäll hon är


Köpte även en pusselmatta till barnen som uppskattades. Tanken var
att Daniel skulle ha den i sitt rum och leka på, den är mjuk, så han slår
inte sig så hårt om han ramlar, men Julia älskade den, så de får nog samsas
om den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0