mys dag med barnen

Idag har vi bestämt oss för att hoppa över dagis och istället åka till Andys lekland tillsammans med en tjej som jag lärt känna genom familjeliv. Hennes 2 killar är ungefär lika gamla som mina barn, så vi hoppades på att våra äldsta skulle leka ihop, vilket de såklart gjorde :) kunde mammorna sitta och prata lite i relativ lugn och ro.

Äntligen är barnen och jag så gott som friska, så vi kunde njuta fullt ut av denna dagen. Tillbringade hela 5 h på leklandet och sedan kom Kostya och hämtade oss så vi slapp åka hem kommunalt mitt i rusningstrafiken.
När vi kom hem var Daniel väldigt trött så han har fått sova, sov strax över 1 h och ville såklart inte somna om för natten senare. Visst är han envis, men jag är ännu mer envis så nu sover han gott. Julia somnade direkt utan tjaffs och ville till och med äta när vi kom hem, fast det var ju inte så konstigt efter hennes mini lunch som bestod av en halv pannkaka och hela 5 timmars spring och lek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0