jag lever..

..har bara inte haft ork att uppdatera bloggen, men ska verkligen försöka bli bättre på det nästa vecka. Tiden jag har för att skriva något här är efter att barnen har somnat och då brukar jag vara helt slut :). Har dessutom varit magsjuk i veckan och ville bara dö då, så hade inga tankar på bloggen alls då.

Det har inte hänt något speciellt i veckan. Daniel fortsätter att krångla med maten. Vi har kommit fram till att han inte vill bli matad och eftersom plockmat är det enda han klarar av att stoppa i sig på egen hand är det det han vill ha. Så just nu lever han mestadels på välling och så lite plockmat förståss. Är så rädd att han ska sätta i halsen :(


den här bilden visar utmärkt vad Daniel tycker om att äta


Eftersom jag har varit magsjuk torsdag och fredag har vi bestämt oss för att ta helgen som det kommer och inte träffa några kompisar. Så lördagen tillbringade vi mestadels hemma och passade då på att städa ett och annat. Idag åkte vi till kungens kurva och shoppade lite. Blev en present till barnens kusin, mörkläggningsgardiner till Daniel (vill se om han sover bättre/längre med de) och nya hjul till Daniels vagn, då ena gick sönder i veckan, så Daniel har fått tjuvstarta att åka i sittvagn


Kostya har äntligen fått en firmabil, så nu behöver vi bara vår bil på
helgerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0