Vart tog lördagen vägen?

Känns som hela dagen bara försvann trots att vi hann få lite gjort. Lovade mamma att köra henne till polisstationen så hon kunde beställa ett nytt pass och id-kort och jag tänkte att det skulle ta max 1 h. Och det gjorde det också, bortsett från att jag hade tänkt att hela projektet skulle ta så lång tid inklusiv resetiden, men det tog 1 h att komma fram i kön. Väl på plats bestämdes det att vi kunde lika gärna göra pass till Daniel också, när vi ändå var där. Fick ett rätt ok bild på honom bortsett från att han gapar på den. Var lite svårt att få hans blick åt rätt håll då det var så mycket annat som "krävde" hans uppmärksamhet. Så mamma fick hålla upp sin mobil som spelade någon låt, så blev en förvånad blick Daniel fick på bilden :).

På kvällen bestämde jag mig för att göra ett nytt försök med att baka bullar. Senast jag provade var 5 år sedan, och då hade jag gjort en rad försök och misslyckats varenda gång. Sedan dess har jag hela tiden fått ta hjälp av min syster, men nu för tiden är hon så upptagen så det hinns aldrig med. Hör och häpna nu, resultat blev väldigt bra. Kanske inte lika fina som systers men väldigt goda:)




Slänger även med ett par bilder från idag:


mina fina killar, det är tv:n som får Daniels uppmärksamhet



när man inte hittar dockan, får lillebror hoppa in

Kommentarer
Postat av: Anonym

xaxaxa, Danik pomeshaetsya???

2011-01-29 @ 22:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0