shopping glädje

Idag åkte jag och en kompis till Nacka där vi skulle hälsa på på mitt jobb och passa på att shoppa lite i forum nacka. Lämnade våra stora tjejer på dagis vid 9 och åkte direkt tillsammans med våra bebisar. Tyvärr så var inte barnen på sitt bästa humor men det gick bra i alla fall.
Jag hittade en fin t-shirt till Daniel



Jag älskar tröjor med rolig text på, så kunde inte bara gå förbi denna:)

Sedan skulle jag lämna tillbaka en dansdräkt jag köpt till Julia igår. kunde inte bestämma mig för vilken jag skulle köpa igår så jag tog båda. Var väl kanske lite elakt av mig, då Julia hade också svårt att bestämma sig. Den ena var rosa med en kattunge på och den andra var lila med hello kitty på. Julia älskar både rosa och hello kitty men till slut vann den rosa dräkten:)

Sen gick vi maxi nacka där jag passade på att prata om när jag ska börja jobba igen. Det lutar åt att jag ska börja jobba lite extra fr april. Vill egentligen inte riktig men skulle verkligen behöva förbättra ekonomin lite. Jag vill i alla fall inte ha några fasta pass utan bara hoppa in extra vid behov och det gick bra sa chefen:) Passade på att handla lite där också då jag har bra rabatt och så fyndade jag sängkläder till Julia med hello kitty på. Hon blev jätteglad men tyckte att det var för snålt med "bara" örngott och påslakan i pakete, hon ville tydligen ha lampa, pläd osv också. Snacka om att inte vara tacksam:)

Hemma blev det matlagning så länge mannen passade barnen. Och efter middag hann jag göra fudge som jag ska ta med till mammafika imorgon.

Nu är jag helt slut så ska försöka komma i säng tidigt så att man får alla värdefulla minuters sömn:)


Daniel precis innan läggdads, pyjamasen är på men lillkillen är inte ett dugg trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0