nu är helgen slut

Nu är även denna helg slut och en ny vecka väntar. Stora tjejen är äntligen frisk och kan gå till förskolan imorgon igen.
Idag har vi hunnit med rätt mycket känns det som så lillprinsen slocknade på 10 min och då har han hunnit ammas och flaskmatas under den tiden. Får se hur natten blir nu då. Ska själv försöka komma i säng lite tidigare idag så att jag inte är helt slut imorgon när mitt tålamod kommer att testas av morgontrötta barn.
Har varit på en promenad idag och träffat min kompis Nadja med hennes barn Emelie och lille Erik. Emelie är ett par dagar äldre än Julia så de lekte ihop medan mammorna pratade och vaggade bebisarna till sömns.

i väntan på att kompisen skulle komma passade Julia på att gunga i sin favorit gunga


Daniel väntar tålmodigt på att kompisen Erik, 3 veckor gammal, ska bli
äldre så de kan leka ihop


När vi kom hem blev det lite sen lunch och sedan satte jag igång att baka kakor. Tur man fick hjälp av en liten prinsessa:





Daniel tittade nyfiket på


våra goda kakor



När kakorna var klara stannade jag kvar i köket för att fixa middag och barnen gick upp med Kostya för att äntligen plocka ner julgranen och alla julsaker, japp vi är väldigt sena med det. Trodde ju att de skulle plocka bort allt, men det var tydligen bara granen som åkte bort resten står kvar. Nåja får väl försöka göra det i veckan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0