något nytt varje dag

I och med att mina barn har varit sjuka i vattkoppor i 4 veckor så har jag varit tvungen att sitta hemma och vårda de. Den här veckan är båda äntligen friska och hela veckan blev fullspäckad.

Idag var jag och Daniel på mamma-bebis fika, så Daniel fick träffa sina kompisar som han inte sett på länge. Alla har växt så otroligt mycket och lärt sig nya saker. De börjar bråka om samma leksak redan nu :). Snart kommer inte vi mammor ha möjlighet att sitta och fika utan får vara på golvet med barnen hela tiden. Men liten golvfika kan också gå bra, blir som en liten picknick.

Efter dagis blev vi bortbjudna hem till Amira och Julia ville såklart gärna gå dit, trots att jag var ganska trött. Så vi gick dit så kunde tjejerna leka där ännu mer, dagistiden räcker ju inte till för sådant ;) Måste även säga att idag var Julia snäll och gick och klädde på sig när jag sa att det var dags att gå hem.

Snart blir det nog sova för hela familjen. Jag har varit vaken sedan klockan 5 plus att jag blev väckt 02.30 av Daniel som grät lite grann och somnade om. Så jag hoppar nog i säng direkt efter att barnen somnat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0