mys dag

Dagen började inte så bra med Julia som inte förstod att vi skulle iväg till dagis utan trodde att hon hade hela dagen på sig att sitta och äta sin frukost. Hela 40 min tog det och då fick jag ändå skynda på henne, annars hade det tagit längre tid. Fick nästan springa till dagis och höll på att missa hennes grupp som skulle iväg till skogen. Ska försöka begränsa hennes frukosttid till en halvtimme och inte tjata alls, utan hinner hon inte äta färdigt så får jag ta bort maten och ta en banan med mig som hon kan äta på vägen. Hade det varit så att hon satt och åt så skulle hon få sitta länge men hon sitter ju bara och leker.
Men efter en stressig morgon blev det en mammafika i farsta centrum. Just den här mammagruppen var det längesen vi träffade, bebisarna har blivit så stora. Det enda tråkiga var att Daniel vägrade äta sin ersättning och ville inte heller ta bröstet så när vi kom hem var han rejält hungrig.
På kvällen kom mamma och syrran hit på en liten middag. Jättetrevligt med lite sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0