jobbig natt

Igår ville inte Daniel äta nånting, åt bara små mängder och självklart resulterade det i att han inte kunde sova bra inatt. Vaknade redan 01.45 och ville ha mat, så tidigt har han inte vaknat på evigheter. Han somnade dessutom under amningen och det brukar han inte heller göra, så trött var han ju. Sen skrek han till i sömnen varje och varannan timme och jag hade svårt att somna om. Men jag vet, jag är ju väldigt bortskämt med hans sömn, de flesta har såna nätter hela tiden. Som tur var så tog min snälle make upp båda barnen på morgonen så jag fick sova ut. En kopp kaffe sedan och nu känner jag mig som en människa igen.

Igår fick Daniel prova en ny dräkt, som Julia hade vid samma årstid, fast då var 3 månader äldre :). Den passade redan



den har en sött svans på rumpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0