bvc- besöket

Idag har vi varit på bvc och fått de hemska sprutorna. Daniel blev lite ledsen men lugnade sig snabbt, det var värre förra gången. Får se nu hur natten blir, förra gången vaknade han en gång i timmen och var ledsen. Det är i alla fall bra att det är lördag imorgon så jag får sova ut om natten skulle bli svår.
Lillprinsen väger nu 7490 g och är 67 cm lång. Nu håller han sig till normalkurvan vilket är jättebra, mindre orolig mamma. Har fått klartecken att börja med välling, men då blanda ut det med bröstmjölk eller ersättning till en början. Ersättning är inget att ha tycker Daniel så det får bli bröstmjölk. Gjorde en sådan blandning idag när vi kom hem och det gick ner hur snabbt som helst. Lite dumt av mig att prova redan idag kom jag på sedan, för nu kan han få ont i magen plus att benen kanske värker efter sprutorna men gjort är gjort. Hoppas att hans mage klarar det, han har ju hittills klarat alla typer av livsmedel.
Har druckit öl igår för att öka på mjölkproduktionen och jag tycker att jag har mer mjölk idag än vad jag hade igår, så nu har jag druckit en flaska till. Verkligen inget gott, men vad gör man inte för sin bebis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0