snö kaos igen!

Jahapp, just när man börjat se slutet på det hela så kommer det mera snö. Igår kväll satt jag och Ida och diskuterade om vi skulle låta stora barnen vara hemma idag och hitta på nåt kul i stan kanske. Sen kom Kostya och sa att det nog inte var nån bra ide, han misstänkte att det skulle bli svårt att ta sig någonstans kommunalt. Så då tänkte jag att det var nog bäst att låta Julia gå till dagis i alla fall, hon behöver ju aktiveras.
Dock så ändrade jag mig imorse när jag tittade ut genom fönstret. Inte vill jag att min dotter ska vara ute i 1,5 timme i det här vädret. Plus att tanken att gå 20 min promenad i detta väder på oplogade gator med en barnvagn och en 3-åring som hänger på vagnen kändes inte så lockande.
Kostya ringde och sa att han hade fastnat vid 2 tillfällen så det var tur att han hade snöskyffel med sig:)
Tyvärr så var båda barnen på sitt värsta humor på morgonen. Men nu sover lillen, så jag hoppas på bättre humor när han vaknar. Julia sitter och leker med sitt dator så hon kan få sig på andra tankar.
Så skönt att kunna bestämma sig för att inte gå ut i det här vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0