skönt när allting går bra

Idag har varit en otrolig bra dag. Fick Julia iväg till dagis utan några bråk. Sen åkte jag och Daniel till globen där vi tog en fika med Lisa och Amadeuz. Supertrevligt var det. Längesen man träffade de, Deuz har hunnit bli så stor:)

På vägen hem bestämde jag mig för att gå direkt till dagis och hämta hem Julia, då klockan redan var 14, så ingen ide att gå hem. Ida och Sabina gjorde oss sällskap och hämtade Amira tidigare också. Idag var det tack och lov inget tjaffs från Julias sida om att hon inte ville hem. Så när vi kom hem blev det pop corn och film. Mysigt.




Julia och Amira

Nu på kvällen blev det dock mycket skrik från Julias sida, men det fick maken ta. Jag passade på att lägga upp lite annonser på tradera, måste verkligen rensa här hemma och lite pengar för det är ju aldrig fel:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0