ovanlig lugn helg

Denna helg har vi för första gången på länge inte planerat nånting. Jag trodde att något skulle dyka upp i alla fall, men det gjorde det inte, så i helgen har vi mest slappat, åtminstone igår. Julia sov ju över hos min mamma i fredags så i lördags var det ovanligt tyst på morgonen :). Fick dock hämta henne relativt snabbt då hon hade sin danslektion klockan 12. Synd att hon inte har fler eller längre danslektioner för de 45 minuter som hon är där räcker inte för henne.
Resterande tiden igår slappade vi bara.
Idag har vi dock passat på att städa, laga mat och baka. Jag gjorde en stor sats köttgryta till Daniel för första gången. Hoppas att han kommer gilla den. Idag uppskattades den inte alls men det tror jag beror på att lilleman blev sjuk idag, stackaren är snorig och väldigt ledsen. Riktigt synd om honom då man kan ju inte förklara för honom att det går över snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0