inatt får jag sova :)

Jag hoppas på det i alla fall :). Julia sover över hos mormor, så inatt får jag sova i hennes rum och Kostya får sova hos Daniel. Om han blir hungrig under natten får jag gå och amma, för det är bara krångligt och tar för lång tid att värma bröstmjölk, men annars får jag sova. Ska bli väldigt skönt.

För övrigt så har Julia varit på fruktansvärt humor idag. Jag som trodde allt det negativa flög ur henne efter vår mardrömsmorgon men ack så fel jag hade. Hon testade oss ordentligt efter dagis också. Men som tur är så är hon snäll nu hos mamma.

Daniel sover sött nu, så nu blir det fredagsmys framför någon bra film, och sen välbehövd sömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0