ännu en dag borta...

...men idag har vi i alla fall gjort något. Var på mammafika med Daniel så länge Julia var på dagis och efter dagiset kom Julias kompis Amira hem till oss. Barnen lekte medan vi mammor kunde sitta och fika och prata loss. Mycket fika idag med andra ord :), det gillar jag.

Däremot har inte Julia varit på sitt bästa humor idag och började gnälla redan när jag väckte henne imorse. Ok, jag förstår att det är jobbigt att gå upp på morgonen men inte kommer hon i säng tidigare för det. Igår kväll fick vi bokstavligt slita henne från datorn där hon satt och övade på att skriva i word. Men hon har i alla fall haft bra aptit idag, fick till och med beröm för det på dagis, annars är hon väldigt petig med maten. Lillebror hade dock inte lika bra aptit idag, de turas väl om, mina barn. Men jag försöker verkligen att inte vara för mycket på honom med maten och verkligen ta det så avslappnat det bara går. Vill inte begå samma misstag som jag gjorde med Julia. Man ska ju lära sig av sina misstag, eller som min pappa brukar säga, man ska helst lära sig av andras misstag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0